Well, i couldn't sleep yet actually.... Wuuaa... So, i decided to make a recap of my ramadhan....
MaKan TaLam.....
tis makan talam was organised by MUSCOM... So, after maghrib we ate sampai nak dekat isyak la jugak... BANYAK! We shared 5 people for a TALAM... SERIOUS KENYANG! =P
FULL!~
tANjUnG mALim.... (cari pasal kah??)
Hah! YES! Cari pasal.... Laili, Mariam, Malin n I went to tanjung malim juz 2 look around n sambil2 tu gi bazaar n b'bke kat sane skali... The 4 of us kebetulan weekends tu xbalik.. So, saje2 la... But u know wut we got at last ??
Hah! YES! Cari pasal.... Laili, Mariam, Malin n I went to tanjung malim juz 2 look around n sambil2 tu gi bazaar n b'bke kat sane skali... The 4 of us kebetulan weekends tu xbalik.. So, saje2 la... But u know wut we got at last ??
Taxi Fee - RM 55
Makan - BERATUR PANJANG n LAME....
Makan - BERATUR PANJANG n LAME....
wooorst of all.....
KNE PANGGIL NGAN PUAN ROG
(kirenye she's the Deputy Headmaster... Students Service Dept.) sbb kitorang konon nye naek taxi sapu.... I actually dun understand the situation sampai skrang.... We tot 2 taxi, tp ntah la.... Let it be... Dah lepas pown....
-DuR-






2 comments:
maini!ang bg cupcakes x kt senior I?? ahhahahaaha.... babe!!! miss u.... xoxo... slamat ari raye!!!!!
senior u sape??? =P
Post a Comment